همه ما احتمالا چندین بار برای یادگیری زبان انگلیسی تلاش کرده ایم و موفق نشده ایم. در برخی موارد روش مطالعه اشتباهی را انتخاب می کرد و در برخی موارد طولانی بودن زمان مطالعه ما را خسته می کرد.


بر اساس گزارش استراتژی معاصر؛ فرآیند یادگیری زبان انگلیسی فرآیندی زمان بر است، به خصوص اگر می خواهید از ابتدا زبان انگلیسی را یاد بگیرید، اهمیت این فرآیند یادگیری زمانی افزایش می یابد که قصد سفر به خارج از کشور را دارید و باید به مرور زمان زبان خود را تقویت کنید. آزمون آیلتس یا تافل.

اما با وجود تمام این شکست ها، با اتخاذ یک تصمیم عاقلانه می توانید زبان انگلیسی را برای آیلتس و سایر اهداف تحصیلی سریعتر یاد بگیرید. در واقع استفاده از میانبرها در آموزش به شما کمک می کند در زمان کمتری به هدف خود برسید. استفاده از یک درس خصوصی زبان انگلیسی میانبر بسیار خوبی برای یادگیری سریع زبان است. اما چگونه می توانید با یک معلم خصوصی از مسیر آموزش لذت ببرید و در مدت کوتاهی به هدف خود برسید؟

مدت زمانی که برای گرفتن مدرک آیلتس نیاز است

همه ما در مورد مهاجرت می دانیم. همه ما فراز و نشیب های سفر را می دانیم. همه افرادی که مهاجرت کردند مطالبی را در رابطه با این مسیر صعودی و نزولی ارائه کردند. اما این مقاله اطلاعاتی در مورد چگونگی پیش بینی و به حداقل رساندن مشکلات سفر ارائه می دهد. دغدغه اصلی زبان آموزان یادگیری زبان انگلیسی برای بهبود تسلط و کسب مدرک زبان انگلیسی، جدای از انجام امور مربوط به سفر است.

مخصوصا اکثر کسانی که برای یادگیری زبان برای آیلتس یا تافل تلاش می کنند با محدودیت زمانی مواجه هستند و به هیچ روشی نمی توانند زبان انگلیسی را یاد بگیرند. یکی از راه های یادگیری فوری زبان انگلیسی استفاده از یک معلم خصوصی زبان است. زیرا در درس زبان خصوصی انفرادی روش تدریس معلم با محدودیت زمانی و اهداف دانش آموز مشخص می شود و معلم با توجه به سطح دانش آموز شروع به یادگیری می کند. این روش آموزشی به فرد کمک می کند تا در بازه زمانی شش ماهه تا یک ساله زبان را یاد بگیرد و به آن تسلط پیدا کند. حتی کسانی که انگلیسی صحبت می کنند و فقط در تلفظ و صحبت کردن مشکل دارند می توانند با استفاده از این روش در عرض یک تا سه ماه پیشرفت چشمگیری در مکالمه انگلیسی داشته باشند.

مقدمه ای بر کتاب های درسی زبان انگلیسی در سطح دانش آموز

می توان گفت یافتن و یافتن چیزهایی که در زمینه آموزش زبان انگلیسی وجود دارد، مشکل است. هر زبان آموزی نمی تواند کتاب های زبان انگلیسی را در سطح سفارش پیدا کند. وجود منابع مختلف آموزش زبان انگلیسی باعث سردرگمی دانش آموز می شود. یکی از ویژگی‌های ویژه کلاس‌های زبان، رفع این سردرگمی است. زیرا گوینده با توجه به دانشی که دارد و روشی که برای آموزش انتخاب کرده است، خود منبع خوبی برای یادگیری است. علاوه بر این، وی با توجه به سال ها سابقه تدریس، اطلاعات کافی در مورد انواع کتاب ها و مطالب موجود در زمینه آموزش زبان دارد و می تواند با توجه به سطح دانش آموز خود بهترین مطالب آموزشی و آموزشی را معرفی کند.

چگونه یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنیم؟

اگرچه این سوال اغلب مطرح می شود، اما بسیار مهم است. اکثر مردم نمی توانند پاسخ دقیقی به این سوال بدهند. اما پاسخ ما این است که آنها زبان انگلیسی را از جایی شروع می کنند که در مدت زمان کوتاه تری به هدف خود برسند. هر زبان آموز می تواند سبکی را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کند. فرآیند یادگیری کتاب به زبان های مختلف را شروع کنید و با استفاده از روش های مختلف مانند استفاده از معلم مهارت های خود را تقویت کنید. اما آیا می توانید با این روش ها به هدف خود یعنی یادگیری سریعتر زبان انگلیسی برسید؟ در پاسخ باید گفت که نتیجه مشخص نیست. انتخاب این روش ها با اشتباهات و انباشته شدن تجربه همراه است. دانش آموز به تدریج با استفاده از آزمون و خطا و کسب تجربه می تواند راه درست یادگیری را بیابد، البته این روش ممکن است عواقب زیادی برای او داشته باشد. از جمله این پیامدها می توان به هدر رفتن فرصت طلایی برای یادگیری اشاره کرد.

اما می توانید با استفاده از تجربیات افراد دیگر برای رسیدن به مسیر درست هزینه و عواقب تصمیم خود را کاهش دهید. با کمک یک معلم خصوصی با تجربه می توانید در مسیر یادگیری سریع زبان انگلیسی قرار بگیرید.

یک معلم زبان مستقل، بر اساس تجربه خود، می تواند زمان بیشتری را برای درس های مهم صرف کند و مطالب و توضیحات غیر ضروری را کنار بگذارد و زمان بیشتری را برای یادگیری موثر دانش آموزان آزاد کند. در مدرسه خصوصی دانش آموزان تمرکز بیشتری دارند و چون مدرسه خصوصی است معلم می تواند مطالب بیشتری را به دانش آموز آموزش دهد.

یک کلاس زبان خصوصی برای یک معلم زبان طراحی شده است، معلم با توجه به سطح آمادگی دانش آموز، هدف یادگیری زبان او و تمام محدودیت های زمانی دانش آموز شروع به تدریس می کند. علاوه بر این، در یک کلاس خصوصی، معلم به دقت دانش آموز را زیر نظر خواهد داشت و می تواند در زمان های مختلف، میزان یادگیری او را ارزیابی کند.

هزینه یادگیری زبان انگلیسی در منزل

یکی از نکاتی که همه زبان آموزان را در هنگام انتخاب نحوه یادگیری سریع زبان انگلیسی نگران می کند، هزینه تدریس خصوصی زبان در منزل است. زیرا معتقدند که هزینه درس زبان خصوصی از هر روش دیگری بیشتر است. با این حال، یادگیری زبان مستلزم در نظر گرفتن چندین عامل مهم به طور همزمان قبل از تصمیم گیری است. سه عامل کلیدی که تعیین می‌کنند چقدر طول می‌کشد تا به اهدافتان برسید، انرژی و زمان تلف شده و هزینه‌های پرداخت شده است. به عنوان مثال، دانش آموزی که یک زبان را یاد می گیرد ممکن است نیاز داشته باشد برای امتحان آیلتس به مدت یک سال آماده شود. بر اساس بودجه می تواند در کلاس های گروهی موسسات شرکت کند و از روش های حرارتی آن موسسات استفاده کند. با توجه به اهداف و سطح زبان پایین ایشان به جرات می توانم بگویم که در زمان ذکر شده نمی تواند برای آزمون آماده شود. این فرد برای رسیدن به اهداف خود انرژی و هزینه زیادی را صرف شرکت در کلاس ها و یادگیری زبان کرده است.

اما اگر این فرد با دقت مسیر مطالعه را انتخاب کند و با استفاده از ساعت درس زبان معلم خصوصی خود را برای امتحان آماده کند، می تواند به همان مبلغی که برای یک درس گروهی هزینه کرده و بدون خستگی در زمان مورد نظر به نتیجه دلخواه برسد.

برای شرکت در آزمون آیلتس و یافتن مکان مناسب برای تدریس خصوصی به سرعت آماده شوید

در راستای دغدغه زبان آموزان برای یادگیری سریع زبان انگلیسی، پلتفرم استادبانک جذب اساتید راهنما را آغاز کرده است. برای انتخاب یکی از این مدرسان حرفه ای می توانید به وب سایت اساتید خصوصی استادبانک مراجعه کنید و یا با شماره 02191005343 تماس بگیرید. در صورتی که شروع یادگیری زبان را به تاخیر نیندازید و درخواست خود را با قیمت های معلم خصوصی امسال ثبت کنید. روشی سریع برای یادگیری زبان انگلیسی برای آمادگی در آزمون آیلتس با استفاده از مدرسان خصوصی در بستر استادبانک.