به مسابقهٔ «ندا استوری» در تصویر زیر دقت کنید. خصوصا نظر شما زیر عکس افراد معروف! درحالی که هر دو فالوور واقعی و فالوور فیک واقعا کاربر اینستاگرام در نظر گرفته می شوند، تفاوت اصلی بین فالوور واقعی و فالوور فیک در اینستاگرام، در میزان فعالیت آنها در این شبکه اجتماعی است. فعالیت مستمر و وجود محتوای خوب در پیج سبب جذب کاربران به صفحه شده و روزانه تعداد زیادی مخاطب به پیج اضافه می شود. چرا بهجای تولید مستمر محتوای بهدربخور و ارزشمند، لایک بخرید؟ فکر کنیم به این نتیجه رسیدید که هیچ راهی بهغیر از فعالیت مستمر و ایجاد رابطه با مشتری ندارید. البته لازم به ذکر است طی بررسی های اخیر در چند ماه گذشته، پیج رامبد جوان نه تنها رشد نداشته بلکه رو به کاهش بوده و این موضوع را می توان به دلیل فعالیت کم او دانست. پس از آن، راهحل خود یعنی «لینک پرومکس» را معرفی کرده است و دربارهٔ مزایای آن توضیح داده است. این نکته ها دو کار را برای شما انجام می دهد: یک، هنگامی که شما یک اعلان را که از کسی که فالو کرده اید دریافت می کنید و لایک می کنید و نظر خود را برای آن ها می گذارید؛ ممکن است این موارد در آن فرد اثر گذاشته و فرد ترغیب شود تا پیج شما را بررسی کند و در آخر تصمیم بگیرد که آیا شما را دنبال نماید یا خیر. آیا با خرید فالوور می توان رشد سریعی را در اینستاگرام تجربه کرد؟ میتوانید در اینستاگرام مسابقات متعددی با موضوعات مختلف برگزار کنید، با توجه به حوزه کاری خود؛ اما نکته مهم این است که شرکتکنندگان را به شرکت فعال در مسابقه تشویق کنید. بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که این ریلز جریان از اغلب پستهای جریان بیشتر لایک شده است.

باقالا پلو با مرغ توی ییلاق زیبای سوباتان از آن گذشته، این میم از تریبون بیش از سایر پستهای اخیر آن لایک شده است که بهخوبی نشان میدهد شما میتوانید از این فرصت برای بالا بردن لایک اینستاگرام بهره ببرید. هشتگ، شما را به بقیه نشان میدهد. به سرعت متوجه خواهید شد که برخی از مطالب عملکرد بهتری از نظر لایک، کامنت، اشتراک و سیو نسبت به بقیه دارند. استفاده از هشتگ در اینستاگرام باعث می شود تا پست شما دستهبندی شود و دسترسی به آن آسان باشد ، فقط کافی است تا کلمه مورد نظر سرچ شود تا پست شما نمایش داده شود . الگوریتم اینستاگرام نسبت به نسخه های اولیه آن تغییرات زیادی کرده است در نسخه های قدیمی تر این برنامه پست ها به ترتیب زمان پست شدن به نمایش در می آمدند ، اما اکنون پست هایی به کاربر نمایش داده می شوند که بیشترین تعامل را با آن ها داشته باشید . میمها را در تقویم محتوایی خود بگنجانید و هر از چند گاهی، مخاطب را غافلگیر کنید؛ زیرا شواهد حاکی از آن است که شما میتوانید با کمک آنها لایک و کامنت بیشتری بگیرید. اغلب مشتریان از میمها استقبال میکند و حتی آنها را با سایر دوستان خود هم به اشتراک میگذارند. هر کسبوکاری میتواند از میمها استفاده کند؛ ولی سعی کنید میمهایی منتشر کنید که با ویژگیهای مخاطبان شما همخوانی داشته باشند. در مقالهٔ آموزش افزایش لایک اینستاگرام، ۱۵ روش را با شما در میان گذاشتیم که با کمک آنها، میتوانید رابطهٔ خوبی با مخاطبان برقرار کنید و بهتبع آن، تعداد لایکها را به حداکثر برسانید. ریلز به شما این امکان را میدهد که با یک کلیپ کوتاه اما سرگرمکننده با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید. یکی از اشتباه ترین کار هایی که می توانید در ارتباط با پیجتان انجام دهید ثبات نداشتن در تولید محتوا است . چرا خرید لایک اینستاگرام کار درستی نیست؟

این امر باعث افزایش محبوبیت هشتگها در اینستاگرام شده و استفاده مداوم از آنها در انتشار پستها به افزایش تعداد فالوورهای پروفایل شما منجر میشود. تعداد فالوینگ های بالای آنهاست. استفاده از روش های ارگانیک برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام، بسیار زمانبر است. در این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین راه برای افزایش فالوور اینستاگرام آشنا شوید. هر چه قدر این تعامل، یعنی لایک و کامنت زیر پستهای شما بیشتر باشد، احتمال حضور شما در قسمت اکسپلور (explore)، بخشی که ایسنتاگرام برای پیدا کردن صفحات جدید طراحی کرده بیشتر است. پس از آن پستهای شما است که به مخاطب القا میکند شما را فالو کند یا صفحهتان را برای همیشه ببندد. ابتدا بگذارید معنای لغوی فالوور را بدانیم: فالو یا Follow به معنی دنبال کردن می باشد. مواردی که به شما در اکسپلور نشان داده میشود، به پیجهایی بستگی دارد که آنها را فالو کردهاید. در مقابل با پیجهایی که کسب و کارشان شبیه به شماست، در تعامل باشید و تبلیغات و کامنتهای متقابل بگذارید. هر جایی هم که تعداد زیادی از مخاطبان حاضر باشند، بهترین مکان برای انجام تبلیغات، بازاریابی، ایجاد برند و در کل راهاندازی یک کسبوکار جدید خواهد بود. تبلیغات اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که مخاطبان خاصی را هدف قرار دهید و به افراد جدیدی که به محتوای شما علاقه مند هستند دسترسی پیدا کنید.

به همین ترتیب، الگوریتم اینستاگرام پست هایی را به کاربران نشان می دهد که احتمالا علاقه خواهند داشت یا علاقه مند به دیدن آنها هستند. را دارید ، در این مقاله به شما آموزش فروش فالوور اینستاگرام را یاد خواهیم داشت. رعایت این موارد به بهبود پروفایل شما کمک میکند و بازدیدکنندگان را به پیگیری پیج شما ترغیب میکند. البته شما نیز میتوانید از طریق وبلاگ شخصی خودتان کسب درآمد کنید. فرقی ندارد که شما یک پیج کسب و کار آنلاین داشته باشید یا یک وبلاگ شخصی ، زمانی که محتوای با کیفیت و جذاب تولید کنید میتوانید مخاطبین زیادی را به سمت پیج اینستاگرام خود جذب کنید ، که این کار باعث افزایش فروش پیج کسب و کار شما و یا پربازدید شدن وبلاگ شخصی شما می شود . خودم بارها این کار را انجام دادهام و طبق تجربه میگم که تأثیر بسیار خوبی دارد. برای مثال زمانی که شما به تازگی پیج خود را تأسیس کردهاید، با خرید فالوور میتوانید نظر کاربران را جلب کرده و فالوورهای خود را افزایش دهید؛ اما به این موضوع توجه داشته باشید که فالوور ایرانی و واقعی بخرید. اولین و بهترین راهی که برای افزایش فالوور اینستاگرام مورد توجه قرار گرفته، خرید فالوور ایرانی است. از راه درست برای افزایش لایک در اینستاگرام اقدام کنید!

این رباتها بر اساس هشتگها و موقعیتهای جغرافیایی که در اختیارشان قرار میدهید اقدام به فالو، لایک کردن، کامنت گذاشتن و اعمالی این چنینی میشوند. از قابلیتهای منحصر به فرد اینستاگرام می توان به تعامل عکس و ویدیو مابین کاربران اشاره نمود زیرا با ارسال ویدیو و عکس از سوی کاربر اینستاگرام، سایر کاربران این ویدیوها و عکسهای ارسالی را مشاهده و در صورت تمایل آنها را لایک نموده و یا اقدام به ثبت کامنت در زیر آنها مینماید. «حرفتو بهم بزن» یه ربات محبوب و هیجانانگیز در تلگرامه که باهاش میتونید به دوستان و آشناهاتون اجازه بدید هر انتقادی به شما دارند یا حرفی تو دلشون مونده به صورت ناشناس بهتون بگن. اگر بتوانید برای تمام پستهایی که میگذارید یک تم خاص انتخاب کنید، جذابیت صفحهی شما بالا میرود. برای اینکار می توانید خیلی ساده در گوگل سرچ کنید، خرید فالوور اینستاگرام ایرانی و پیج های متعددی در نتایج جستجوی گوگل به شما پیشنهاد خواهند شد کی می توانید برای خرید فالوور با آن ها مذاکره کنید. روشهای متعددی برای افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام وجود دارد، از خرید فالوورها تا استفاده از روشهای خودکار مانند رباتهای اینستاگرام. اگر تعداد آنها زیاد است میتوانید در کامنت اول قرار دهید. شما میتوانید چند شرط دیگر هم به مسابقه اضافهکنید؛ ولی سعی کنید شرکت در مسابقه ساده باشد و وقتگیر نباشد.

دیدهشدن در فضای اینستاگرام نیاز به چند شرط مهم خواهد داشت، فضاسازی، یافتن دامنه هدف و شناسایی مشتری و همینطور تولید محتوا. شما با برگزاری یک مسابقهٔ ساده که تنها شرط آن لایککردن پست و منشنکردن یکی از اطرافیان است، میتوانید نرخ تعامل خود را در یک دورهٔ زمانی مشخص به حداکثر برسانید. فکر نکنید جای دیگران را بگیرید. فراموش نکنید که مخاطب آنها همان مخاطب شما است؛ بنابراین کافی است ببینید آنها از چه دری وارد شدهاند. پرسیدن سوال یکی از راههای افزایش کامنت اینستاگرام است؛ با کمک آن، توجه مخاطب جلب میشود و احتمال اینکه پست را لایک کند، بیشتر میشود. با توجه به فیلترینگ، محبوبیت آن همچنان افزایش خواهد یافت. هر چقدر ارجاع دهنده شما به سایت مقصد بیشتر باشد، میزان درآمد هم افزایش پیدا میکند. اگر شما بتوانید تولید محتوای ویدئویی با کیفیتی داشته باشید به طور قابل توجهی فالوور های پیج شما افزایش پیدا می کند . به طور مثال اگر در استوریهای خود یکی از فعالان حوزهکاریتان را تگ کنید باعث میشود به پیج شمت بیایند و شما را فالو کند. اخیرا اینستاگرام به اپلیکیشن خود قابلیت فالو کردن هشتگها را اضافه کرده که تعداد زیادی از کاربران را به دنبال کردن هشتگهای موردعلاقهشان ترغیب کرده است.

استفاده از تگ لوکیشن به شما این اجازه را می دهد تا فالوور های یک منطقه خاص را جذب کنید . صرفاً لازم نیست که به سراغ پیج های خیلی خاص و گران قیمت بروید. در پیج های اینستاگرام علاوه بر فالوور خارجی که در بالا به آنها اشاره کردیم، تعداد فالوورهای دیگری نیز وجود دارند که به آنها فالوور واقعی گفته میشود این نوع از فالوورها در اینستاگرام وجود حقیقی دارند و درواقع کاربران فعالی در اینستاگرام هستند. برای مثال برای یک پیج 10K تعداد لایک 100تا به هیچ عنوان منطقی به نظر نمیرسد و نشاندهندۀ فیک بودن فالوورهای پیج است. از اینجا به بعد همه چیز به حرفه ای بودن پیج شما بر می گردد. رعایت همه این موارد به جذابیت بیشتر نمایه شما کمک می کند و ممکن است هر بازدید کننده، مشتاق پیگیری و فالو صفحه شما باشد. بدون شک، نخستین چیزی که کاربران به هنگام راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی به دنبال آن هستند، جذب فالوور است. گاهی اوقات برندها هنگام تلاش برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام، راه آسانی را انتخاب می کنند. شما از این طریق می توانید محصولات و یا خدمات سازمان و یا شرکت خود را به راحتی به مشتریان بالقوه ی معرفی کنید. با انتشار محتوای با کیفیت و منظم به راحتی می توانید فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید و در صورت ایرانی بودن فالوور های شما لایک ایرانی دریافت کنید.

معمولا پیجهایی که ماهیت تجاری دارند از اینگونه رباتهای افزایش ویو استفاده میکنند تا میزان ویو، لایک، کامنت و فالوورشان به صورت واقعی افزایش پیدا کند. امروزه، بسیاری از پیجهای معروف و حتی پیجهایی که تاکنون شناخته نشدهاند، از این راهبرد بهره میبرند. فراموش نکنید که کاربر اینستاگرام بیش از هر چیزی بهدنبالِ محتوای سرگرمکننده است؛ بنابراین بهتر است حتی محتوای آموزشی را هم بهشکل سرگرمکنندهای ارائه دهید. همانطور که میدانید، دارایی هر کسبوکار در اینستاگرام به تعداد دنبالکنندگانش وابسته است؛ بنابراین افزایش تعداد فالوورهای واقعی و علاقهمند به کسبوکار شما در این پلتفرم بسیار حیاتی است. به گزارش برنا، امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از کسب و کار ها نیز به تکنولوژی وابسته شدهاند . در کل جذب فالوور در اینستاگرام کار سختی نیست اما نیاز به صبوری زیادی دارد ، شما نمی توانید فالوور های پیج خود را یک شبه افزایش دهید. حتما بین این همه مقاله و یا راه هایی که بنظرتان میرسد، گیج شوید و ندانید که کدام راه را انتخاب کنید. اگه مجبور باشی بین اینکه دیگه خودتو نبینی یا این که آدما رو نبینی، کدومو انتخاب می کنی؟ با خرید این ربات آگهی دیوار یا استخراج اطلاعات سایت از سایت شما می توانید به طور دائم، هر تعداد شماره تلفن و سایر اطلاعات را از استخراج شماره از سایت شیپور یا دیوار به دست آورید بدون اینکه هزینه اضافه ای بابت آن بپردازید. پس اگر به طور مثال هفتهای سه محتوا قرار میدهید، همیشه با همین روال حرکت کنید. این حرکت نیز در راستای راهکارهای افزایش فالوور در کلاب هاوس می تواند موثر باشد. استفاده از هشتگها در اینستاگرام اهمیت زیادی دارد؛ زیرا میتواند به افزایش فالوور اینستاگرام و مشاهده پستهای شما کمک کند و در نتیجه به رشد کسبوکار شما در این پلتفرم کمک بزرگی ارائه دهد. از تمام این منابع به طور معقول در استفاده از پستهای اینستاگرام خود بهره ببرید.

شما باید به طور منظم پست بگذارید . اگر فروشگاه، شرکت و یا کسب و کار شما به صورت حضوری نیز فعالیت می کند، عکسی تخصصی از آن بگیرید و به عنوان پروفایل خود قرار دهید و در آخر اگر در صفحه خود قصد برندسازی شخصی را دارید، حتماً عکس مشخصی از صورت خود را به عنوان عکس پروفایل انتخاب کنید تا اعتماد مخاطب را جلب کرده و افزایش فالوور اینستاگرام را به دنبال داشته باشد. بیشک، شما در اینستاگرام فعالیت میکنید که بتوانید مشتری بیشتری جذب کنید. اگر کسبوکار خود را تازه راه انداختهاید، میتوانید در زیر همان کامنت، او را به خواندن محتوای خود دعوت کنید یا به سوال او پاسخ دهید تا نظر او را جلب کنید. به خصوص در حال حاضر که اینستاگرام قابلیت دنبال کردن هشتک موردعلاقهی کاربر را دارد، میتوانید با استفاده به جا و مناسب از هشتکها پستهایتان را عمومیتر کنید. در ریلز برخلاف استوری، ابزارهای زیادی در اختیار شما قرار دارد که میتوانید خلاقیت خود را به رخ کاربران و سایر رقبا بکشید؛ از افکتهای متنوع گرفته تا آهنگهای جذاب! آیا احساس میکنید پستهای رقبا بیشتر از شما لایک میشوند؟ مجله هنری ژوان که حدود دو ملیون نفر فالوئر دارد، توانسته با پستهای خلاقانهاش، به مخاطبان خود روز به روز اضافه کند.