ارزیابی شما از کار نظافت چیست؟ آیا فقط به تمیز کردن سطحی فرش علاقه دارید یا بیشتر به جمع آوری عمیق غبار علاقه دارید؟ برای نظافت کامل حتما به یک جاروبرقی با حداکثر امکانات نیاز دارید تا بتوانید محیط خود را به بهترین نحو ممکن تمیز کنید.

از آنجایی که انواع مختلفی از جاروبرقی در بازار موجود است، در این مقاله به تفاوت های جاروبرقی سطلی با جاروبرقی معمولی می پردازیم تا کاربرانی که قصد خرید جاروبرقی از این دو مدل را دارند، بتوانند جاروبرقی بهتر و بیشتری را انتخاب کنند. انتخاب درست. با توجه به تفاوت هایی که جاروبرقی های سطلی نسبت به مدل های معمولی دارند، با مطالعه این مقاله می توانید تفاوت های اصلی آنها را بدانید و انتخاب بهتری برای خود داشته باشید.

1. قیمت سطل پاک کن خوبه یا معمولی؟

جدا از بحث تکنولوژی و امکانات، یکی از مهم ترین نکات برای مصرف کنندگان، قیمت جاروبرقی است. به خاطر داشته باشید که هر چه یک جاروبرقی تکنولوژی و ویژگی های بیشتری داشته باشد، قطعاً بر قیمت آن تأثیر بیشتری خواهد گذاشت. حال اگر بخواهید یک جاروبرقی سطلی را با یک جاروبرقی موشکی یا یک جاروبرقی معمولی مقایسه کنید، قطعاً نمی توان یکی را بر دیگری معرفی کرد. این به این دلیل است که هر دو دارای تجهیزات نسبتاً خوبی برای تمیز کردن ایده آل هستند. این در حالی است که بسیاری از جاروبرقی های بدون کیسه از جمله مدل های سطلی دارای بازه قیمتی بالاتری هستند، بنابراین می توان گفت که قیمت جاروبرقی های سطلی به صرفه تر و مقرون به صرفه تر از مدل های دیگر است.

2. کوزه یا موشک کدام شکل زیباتر است؟

بسیاری از مردم نه تنها به عملکرد و فناوری جاروبرقی، بلکه به طراحی آن نیز توجه می کنند. جاروبرقی های سطلی دارای طراحی استوانه ای عمودی با مخزن بزرگ هستند. از طرف دیگر جاروبرقی های معمولی ظاهری جمع و جور و خواب آلود دارند، مدل های مختلفی دارند و به راحتی در کمد یا گوشه اتاق قرار می گیرند. اما جاروبرقی های سطلی به دلیل حجم بیشتر به فضای بیشتری نیاز دارند.

3. سطح صدا، بهترین مقایسه بین جاروبرقی با سطل و جاروبرقی معمولی

بزرگترین تفاوت بین جاروبرقی سطلی و موشکی میزان صدایی است که هنگام تمیز کردن ایجاد می کنند. جاروبرقی های سطلی به دلیل حجم بیشتر موتور بزرگتری دارند و به همین دلیل است که جاروبرقی های سطلی نسبت به مدل های خوابیده سر و صدای بیشتری دارند.

از آنجایی که جاروبرقی های معمولی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، شرکت های تولید کننده سعی کرده اند در آپدیت جدید این محصولات صدای دستگاه را تا حد امکان کاهش دهند و محیطی بسیار آرام را در هنگام نظافت برای کاربران ایجاد کنند. با این حساب، اگر علاوه بر کیفیت نظافت، به آرامش محیط نیز اهمیت می دهید، جاروبرقی بوش یکی از کم صداترین دستگاه هایی است که با استفاده از بهترین تکنولوژی روز به نظافتی منحصر به فرد با صدای بسیار کم دست می یابد. برای مردم آماده کنید

4. قدرت مکش سطل بیشتر است یا خلاء موشک؟

مقایسه دقیق جاروبرقی های سطلی و عمومی از نظر قدرت مکش امکان پذیر نیست، زیرا قدرت مکش هر نوع جاروبرقی معمولاً در محدوده خاصی است. اما با توجه به اینکه جاروبرقی های سطلی بزرگتر از مدل های معمولی هستند، طبیعتا قدرت مکش بیشتری دارند. البته در مقاله بهترین جاروبرقی های سطلی و مدل های مختلف سطلی را ارائه کرده ایم که می توانید با توجه به بودجه خود انتخاب و خریداری کنید.

5. فیلتر بهداشتی جاروبرقی سطلی

در مدل های قدیمی جاروبرقی ها به دلیل نداشتن فیلترهای بهداشتی، همواره گرد و غبار زیادی در هنگام نظافت به محیط پراکنده می شد و باعث ایجاد حساسیت و آلرژی در افراد می شد. امروزه شرکت‌های شرکت‌کننده فیلترهای بهداشتی را برای جاروبرقی‌ها قبل از هر فناوری دیگری طراحی می‌کنند تا افراد بتوانند فرآیند تمیز کردن را بدون پخش گرد و غبار به طور موثر انجام دهند.

از آنجایی که فیلترهای این محصولات HEPA یا آنتی باکتریال هستند، جاروبرقی های سطلی و معمولی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به یکی از این فیلترها مجهز هستند. بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع نمی توان جاروبرقی های سطلی و درازکشی را در این زمینه با هم مقایسه کرد چرا که هر کدام به قابلیت جلوگیری از حساسیت مجهز هستند.

6. حجم سطل و مخزن جاروبرقی استاندارد

حجم و ظرفیت یکی دیگر از تفاوت های مهم بین جاروبرقی معمولی و سطل است که افراد بر اساس نوع عملکردی که از دستگاه انتظار دارند انتخاب می کنند. در بین این دو نوع جاروبرقی، مدل‌های سطلی به دلیل مخزن بزرگ‌تری که نسبت به مدل‌های معمولی دارند، می‌توانند حجم بیشتری از زباله را تحمل کنند.

البته در جاروهای معمولی ناگفته نماند که برخی از مدل ها دارای کیسه Power Protect هستند، یعنی کثیفی های داخل کیف را فشرده می کنند و فضای بیشتری را برای کثیفی و زباله باز می کنند.

با توجه به این موضوع، اگر شما از جمله کاربرانی هستید که قصد خرید جاروبرقی برای نظافت محیط های اداری، هتل ها و فضاهای بزرگ را دارید، انتخاب جاروبرقی سطلی هیتاچی یکی از بهترین نمونه ها می باشد زیرا مخزن بزرگی برای جمع آوری وجود دارد. . گفته می شود که گل یک فیلتر تمیز است.

7. تفاوت قدرت جاروبرقی مخزن با جاروبرقی معمولی.

قدرت دستگاه قدرتی است که شرکت های سازنده از نظر قدرت مکش برای جاروبرقی خود در نظر می گیرند. جاروبرقی های سطلی به طور متوسط ​​دارای قدرت موتور 1500 وات و نمونه های معمولی حداکثر 2200 وات هستند. هنگام در نظر گرفتن این قدرت باید توجه داشت که نمی توان نوع خاصی از موتور را از نظر قدرت بهترین نامید یا آنها را از یکدیگر جدا کرد، یعنی هر دو در یک دسته قرار می گیرند. برای تعمیرات جاروبرقی بوش از خدمات بوش استفاده نمایید.